נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איפה ניתן לקנות מזגן בתקופת משבר נגיף הקורונה?

מנועים

נגיף הקורונה הוביל את המשק הישראלי למשבר אשר ייקח זמן רב להתאושש ממנו. רשתות רבות נסגרו, עובדים נשלחו הביתה, וללקוחות בבית קשה מאוד למצוא ספקים וכתובת. רכישה של מזגן, עם המשכו של המזגן אל תוך הקיץ והחשש מסגר ממושך בתוך הדירה, היא חיונית. במאמר זה, נפרט על מקומות בהם ניתן לקנות מזגן בתקופת משבר נגיף הקורונה.

 

הגלישה של מגפת הקורונה אל תוך הקיץ מחייבת היערכות מיוחדת

הסגר הביתי אשר כפתה על מיליוני ישראלים הקורונה, מאתגר את התא המשפחתי מבחינת יחסים בין אישיים, קשיי פרנסה, לעיתים גם רכש מוצרים ושירותים. העובדה שנראה שהמגפה לא הולכת לחלוף עד הקיץ, הובילה ישראלים רבים לחשוש מכך שיהיה עליהם להישאר בבית בשיא החום, בלי אפשרות להתאוורר.

מסיבה זו, ישראלים רבים החלו בוחנים אפשרות להתקנת מזגן חדש בבית. חלק לא מבוטל מהמשפחות וההורים אפילו פועלים כדי להתקין מזגן בכל אחד מחדרי השינה, וזאת כדי להעניק לילדים את הפרטיות הדרושה להם, ולא לאלץ את כל בני הבית לבלות את כל זמנם בחדר הסלון הממוזג. החיפוש אחר מזגן מאלץ גם למצוא בעל מקצוע, טכנאי מזגנים שיתקין אותו. טכנאי מזגנים בתל אביב, או בכל מקום אחר בארץ, כדאי מאוד לחפש בעזרת האתר שיפוצים פלוס. האתר מאגד בעלי מקצוע משלל תחומים, ופועל כדי להבטיח שירות מעולה ללקוחות, תוך הסרת מודעות של בעלי מקצוע אשר קיבלו ציון גרוע מלקוחות קודמים, וייצור מדרג אמין בכל תחום.

 

ניתן להזמין מזגן באינטרנט מהחברות הגדולות

לאחר שבחרתם מתקין מזגנים ברמה הגבוהה ביותר, תוכלו להתפנות לדבר האמיתי, לרכוש מזגן שיגרום לכם לרצות להישאר בבית בכל שעות היום. אחת מהאפשרויות הפופולאריות ביותר, היא רכישה של מזגן דרך רשת האינטרנט. לרוב, החברות המוכרות מזגנים המחזיקות אתר אינטרנט פעיל ופתוח להזמנות, יהיו חברות האספקה הגדולות. חברות אלו יוכלו להציע לכם מבחר עצום של מזגנים, על פי הצורך והרצון שלכם. שימו לב, שבשל הפסקתן של רוב הטיסות אל ישראל וממנה, יתכנו עיכובים מסוימים במועד האספקה, של המזגן, ומומלץ מאוד להתעדכן טלפונית עם החברה לפני שתבצעו את ההזמנה הסופית.

 

אפשר לנסות להתקשר לספקים קטנים יותר

אפשרות נוספת לרכישה של מזגן חדש שאסור לשכוח, היא לנסות ליצור קשר עם ספקים קטנים יותר. לחלק מהספקים הללו יש אתר אינטרנט, מאחר והם מנסים להמשיך להתפרנס תוך כדי המגפה. גם אם אין להם, כדאי מאוד לנסות למצוא מספרי טלפון ופשוט להתקשר. לרוב, המחסנים של הספקים הקטנים עדיין מלאים בסחורה שלא נמכרה, והם יוכלו לעיתים להביא לכם מזגן חדש במהירות רבה יותר. בנוסף, הרצון למכור ולייצר תזרים מזומנים לעסק בזמן המגפה, עשוי להוביל למבצעים מעולים, שיאפשרו לכם לרכוש מזגן נהדר במחירי רצפה.

מזגן קיר
מזגן קיר
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה