נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך בוחרים חברה לבניית אתרים בישראל – איתי ורצ'יק מסביר

מנקודת מבטו של הלקוח, לא פשוט ב-2020 לבחור חברה מומלצת לקידום אתרים. מאחר שמדובר בתהליכים אשר עשויים להימשך שבועות עד חודשים, הבחירה של הלקוח חייבת להיות מושכלת ובדוקה מכל הכיוונים. אז כיצד נבחר מקדם אתרים מומלץ לקידום בית העסק?

אם אתם מחפשים אחר חברת קידום, כנראה שאף אחד לא צריך לספר לכם על התחרותיות העזה שקיימת כיום בכל תחום עסקי. למעשה, גם בנישות עסקיות כיום קיימת תחרותיות לא מבוטלת בכלל. למשל, דוגמה לנישה, אם בשנים עברו הייתה באזור יפו חנות אחת עבור מכירת נרגילות, הרי שכיום האינטרנט עמוס בחנויות אינטרנטיות למכירת כלי עישון מכל הסוגים.

 

תחום העיסוק תחרותי מאוד: מחייב אותי בבחירת חברת קידום מסוימת?

אז כיצד בוחרים חברת קידום אתרים, והאם הבחירה צריכה להיות קשורה לאופי וגובה התחרותיות שבתחום בו אתם עוסקים? כן! אם התחום בו אתם עוסקים תחרותי מאוד, אתם חייבים חברת קידום מקצועית שמבינה לעומק את התהליכים הכרוכים בקידום של תחומים תחרותיים באינטרנט.

רגע לפני שמדברים על חברת קידום מומלצת, חשוב גם לדבר על חברה לבניית אתרים. הרבה לפני הקידום של אתר אינטרנט כזה או אחר, חברה לבניית אתרים תאפיין את האתר שלכם ותמקסם את חוויית המשתמש (UX\UI). זכרו, אתם יכולים להשקיע "עד מחר" בתהליכי קידום אתרים באינטרנט, אבל אם האתר שלכם לא מאופיין נכון מבחינת חוויית המשתמש, ולא תואם את המסר השיווקי שלכם, אתם עשויים לפספס ובגדול את המטרה.

 

האם כדאי לקדם אתר שאינו מעוצב, בנוי ומאופיין נכון?

במקרים רבים, אנשים מסתייעים בחברות קידום גם עבור השיווק והקידום של אתרים שאינם בנויים נכון. במקרים אלו, ההמלצה הכי גורפת תהיה לעשות רגע STOP על תהליכי הקידום. מה שרצוי לעשות, זה אפיון מחדש של האתר, שיפור חוויית המשתמש, שיפור זמני טעינת הדפים של האתר וכדומה.

לאחר מכן, יהיה מומלץ לחדש את תהליכי הקידום. אז כיצד בוחרים חברת קידום ב-2020? מוודאים שהיא מקדמת אתכם נכון, ולא לחינם! חברת הקידום בוחרת לקדם את האתר שלכם למרות שהוא מאופיין לא מקצועית? חברת הקידום הזו כנראה לא תביא אתכם גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל.

 

מה גוגל דורשים מאתרי האינטרנט שלנו?

בסופו של דבר, גוגל מבקשים מהאתרים שלנו להיות איכותיים. אם האתר אינו איכותי, אתם יכולים "להפגיז" עד מחר עם SEO וקידום ממומן, אבל בשורה התחתונה, ברגע שהקידום הממומן יסתיים, אתם תחזרו לאותם דירוגים טבעיים מבחינה אורגנית.

רוצים לבחור נכון חברת קידום אתרים? בקשו ממנה לעבור על האפיון הכללי של האתר, על העיצוב, על הפרטים הטכניים ועוד. רק לאחר שאתם מקבלים חוות דעת על המצב הקיים כרגע, תוכלו לדעת אם חברת הקידום היא אכן מומלצת! בהצלחה!

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל
מה זה CTR
מה זה CTR?

בשיווק דיגיטלי אנחנו מייחסים חשיבות גבוהה למונח CTR, שמשמעותו היא Click Through Rate, או בעברית שיעור הקלקות. שיווק דיגיטלי הוא

מסך
איפה לאחסן אתרים ושרתים?

אחסון של אתרים ושרתים הוא דבר הכרחי בכל מחשב, הוא בעצם תשתית בסיסית בשביל שיוכלו לגלוש באתר האינטרנט ולהשתמש בו