נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איפה לאחסן אתרים ושרתים?

מסך

אחסון של אתרים ושרתים הוא דבר הכרחי בכל מחשב, הוא בעצם תשתית בסיסית בשביל שיוכלו לגלוש באתר האינטרנט ולהשתמש בו כמו שצריך. יש כל מיני שרתים שנושים שירות בנושא של אחסון אתרים, כל אחד שונה מאחר. כמובן שיש מקומות שיותר כדאי לכם לאחסן אתרים ושרתים. רוצים לדעת אילו? על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

למה משמש אחסון אתרים?

באופן כללי ניתן לומר כי שירותים של אחסון אתרים באינטרנט הוא מצב בו השירות עצמו מאפשר לדפי אינטרנט שונים להיות מאוחסנים, בנוסף לתמונות קצבים שונים ששמורים על המחשב, אודיו ועוד. האחסון הופך את פי האינטרנט והקבצים השונים להיות נגישים וזמינים באופן מקוון עבור המשתמשים בהם.

מאחורי הקלעים של האחסון יש תשתיות חומרה ותוכנה שהם בעצם מובנים על שירותי האחסון, כך ניתנת אפשרות ללקוח שגולש בדף האינטרנט להשתמש בו בצורה ממוקדת בלי בעיות. אתרי אינטרנט לרוב מאוחסנים בשרת אחד או בחוות שרתים.

 

מי מאפשר אחסון אתרים?

בעצם קיימות בשוק חברות שזוהי מטרתן לספק שירותי אחסון עבור אתרים שונים. אלו, נקראות חברות אחסון ויש להם שרתים המיועדים לפעולה מסוג זה. ישנן חברות שגם מסייעות בבניית אתרים. לרוב ספקי השירות יבקשו על כך תשלום, אך ישנם כאלה שנותנים שירות בסיסי ללא בקשה לקבל על כך תשלום.

 

למה זה כדאי לכם?

כפי שציינו אחסון של אתרים הוא תשתית הכרחית על מנת להשתמש בדפי אינטרנט ולשמור קבצים מסוימים במחשב שתוכל להיות לכם גישה לאחר מכן. כמו כן, יש לכך חשיבות מבחינת קידום של האתר שלכם כיוון שהאחסון הופך אותו לנגיש, זמין, מהיר ומאובטח יותר.

 

איפה לאחסן?

יש הרבה חברות של אחסון אתרים ולפני שתבחרו באיזו מהם לאחסן, שווה לכם לעשות סקר שוק. הפרמטרים שכדאי לכם לבדוק ולהשוות בין היתר הם המחיר, מהם הביצועים של החברה, איזה חבילות היא מציעה, האם יש לה שירות לקוחות זמין 24/7, האם הרשת מאובטחת כמו שצריך, אם הדרך שימוש היא קלה ונגישה ועוד.

נמליץ על חברה אחת שיש לה נתונים טובים Hostinger חברה פופולארית בישראל. יש לה פתרונות אחסון, היא זולה יחסית לשוק הבינלאומי ויש לה ביצועים טובים. כמו כן, האחסון שלה הוא נגיש ופשוט גם למתחילים. בנוסף, החברה מספקת שירותי תמיכה בכל שעות היום כולל הלילה, הזמינות בצ'ט היא מהירה ונציגים זמינים עבורכם מתי שתרצו.

 

בסיכומו של דבר

אחסון של אתרים ושרתים הוא עניין הכרחי ותשתית לגלישה באתרי אינטרנט ושמירה של קבצים מסוגים שונים. בדרך זו, ניתן לגלוש באינטרנט בצורה נגישה ובטוחה. ישנן בשוק חברות לאחסון אתרים שחלקן מציעות את השירות הבסיסי ללא בקשה לתשלום על כך. בבואכם לבחור חברת אחסון כדאי להסתכל על פרמטרים שונים כמו מחיר, נגישות, זמינות של החברה, שירותי אבטחה ועוד.

כוננים

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל
מה זה CTR
מה זה CTR?

בשיווק דיגיטלי אנחנו מייחסים חשיבות גבוהה למונח CTR, שמשמעותו היא Click Through Rate, או בעברית שיעור הקלקות. שיווק דיגיטלי הוא