נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איפה הכי טוב לקנות לייקים לאינסטגרם?

לוגו של אינסטגרם

אם יש עניין שכולם מסכימים עליו ללא עוררין זו העובדה שכולם קונים היום לייקים לאינסטגרם. שכן, זה ידוע. זו הדרך הטובה ביותר לקדם את הפרופיל ולהגדיל את מספר העוקבים באפליקציה. במדריך הנוכחי נתמקד במקום המומלץ ביותר לקנייה של לייקים לאינסטגרם. אז אם התלבטתם בנושא, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותגלו את הפרטים שיאפשרו לכם לקנות את הלייקים במקום הטוב והבטוח ביותר.

 

רקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו לאחר שנפלנו בפח של חברה לא מוכרת שהציעה לנו לייקים לאינסטגרם במחיר נמוך מאוד. אם אתם מכירים את המדריכים שלנו, אתם בטח יודעים שאנחנו עורכים השוואות מחירים לפני כל קנייה שאנחנו מבצעים. ברוב המקרים, השוואת המחירים מאפשרת לנו ליהנות ממחיר נמוך ותמורה גבוהה, אבל בפעם ההיא, שבה קנינו לייקים דרך חברה זולה, הבנו שנפלנו בפח. שכן, לא קיבלנו את הלייקים ששילמנו עליהם והדבר הביא אותנו לערוך סקר בנושא כדי לשמוע איפה כדאי לקנות.

 

ממצאי הסקר שערכנו

את הסקר ערכנו מחוץ לגבולות האינסטגרם, בקבוצות שונות בפייסבוק. כתבנו שאנחנו מחפשים המלצות לחברות שאפשר לקנות דרכם לייקים לאינסטגרם מניסיון בלבד. שימו לב, הדגשנו שאנחנו רוצים לשמוע המלצות רק ממי שכבר קנו מחברות כאלו. ענו לנו לא פחות מ-42 אנשים שציינו שמות שונים של חברות רבות. הדבר גרם לנו להבין שהשאלה שאנחנו צריכים לשאול היא: מה צריך לבדוק אצל החברה הנבחרת? ולא לשאול איזה חברה היא הכי טובה.

 

הפרמטרים שצריך לבדוק אצל חברה שמוכרת לייקים לאינסטגרם

אם גם אתם תוהים מהי הדרך הנכונה לעשות פרסום באינסטגרם ורוצים לנסות את מזלכם בקנייה של לייקים לאפליקציה, כדאי שתדעו שיש כמה פרמטרים שאתם צריכים לבדוק תחילה. מדובר כמובן בפרמטרים שחייבים להופיע אצל החברה שממנה אתם מתכננים לקנות את הלייקים. הנה הפרמטרים שצוינו בפנינו על ידי הגולשים:

  • חברה בעלת ניסיון רב בתחום
  • חברה שיש לה הרבה המלצות בגוגל (תבדקו בלשונית הביקורות)
  • חברה שמציינת שסלבס קונים ממנה לייקים ויש לה הוכחות

 

איך תוכלו לדעת שמדובר בחברה מומלצת?

רבים מהאנשים שענו על הסקר שלנו ציינו שהיה חשוב להם לדעת שהם בוחרים בחברה מומלצת. כלומר, כזו שתספק את הסחורה בסופו של דבר. לדבריהם, הם הסתפקו בעיקר בחיפוש המלצות בלשונית הביקורות של גוגל. לדבריהם, ברגע שרואים שיש לחברה מספר רב של ממליצים בלשונית הביקורות, אפשר להיות בטוחים שמדובר בחברה איכותית ואמינה שמספקת את הלייקים בסופו של דבר. כך שאנחנו קיבלנו את התשובה שאפשרה לנו לקנות לייקים חדשים ולהיות מרוצים הפעם, לשם שינוי.

 

לסיום

כעת גם אתם יודעים שהכי טוב לקנות לייקים לאינסטגרם דרך חברות מומלצות שעונות על הפרמטרים שצוינו לעיל. כך שנותר לכם רק ליישם את הטיפים שלנו ולראות את התוצאות ממש בקרוב. שיהיה בהצלחה!

עוקבים חדשים

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל
מה זה CTR
מה זה CTR?

בשיווק דיגיטלי אנחנו מייחסים חשיבות גבוהה למונח CTR, שמשמעותו היא Click Through Rate, או בעברית שיעור הקלקות. שיווק דיגיטלי הוא

מסך
איפה לאחסן אתרים ושרתים?

אחסון של אתרים ושרתים הוא דבר הכרחי בכל מחשב, הוא בעצם תשתית בסיסית בשביל שיוכלו לגלוש באתר האינטרנט ולהשתמש בו