נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

היתרונות והחסרונות בבניית אתרים בוורדפס

איש בונה אתר

בין אם אתם רוצים למצוא מילים לשיר ששמעתם במסיבה, לחפש מידע לעבודה שאתם כותבים או לבדוק כתובת של בית עסק, רשת האינטרנט היא המקום הראשון שתבקרו בכדי למצוא מידע.

בהתאם לכך כל עסק זקוק לאתר תדמית מושקע שכן מעבר לפרסום ההכרחי שאתר שכזה מעניק הוא אף מספר לקהל הלקוחות הפוטנציאלי אודות העסק ולמעשה ניתן להתייחס אליו כאל ה"פנים" של העסק באינטרנט.

קיימות דרכים רבות לבנות אתרים שכאלה אך עסקים רבים פונים לוורדפרס בכדי לבנות את האתר שלהם.

אז אם אתם רוצים לדעת מהו וורדפרס ומהם היתרונות והחסרונות של השימוש בו המשיכו לקרוא.

 

מהו וורדפרס

וורדפרס היא למעשה מערכת לבניית אתרים וניהול תוכן. היא יצאה לאור לראשונה ב-2003 וכיום כשליש מאתרי האינטרנט בעולם מתבססים על עליה החל מבלוגים קטנים ואישיים ועד אתרים מורכבים של חברות ענק ביניהם האתר של התאגיד היפני סוני וכתב העת המצליח טיים. וורדפרס מתבססת על קוד פתוח ולמעשה משתמשים יכולים להוריד ולהתקין אותה בחינם.

 

היתרונות של וורדפרס

אומנם קיימות עוד הרבה מערכות דומות אך המאפיינים הייחודיים של וורדפרס תרמו לפופולריות הרבה שלה:

ממשק נוח וידידותי לשימוש

בין אם אתם מקימי אתרים מנוסים או אתם רק בתחילת הדרך , בשל הממשק הנוח של וורדפרס קל מאוד לנווט בתוכן, לערוך דפי אינטרנט ולהעלות מידע חדש לאתר. בעזרת וורדפרס הקמה של אתרי אינטרנט הופכת להיות משימה אינטואיטיבית ופשוטה למדי.

 

התאמה למנועי חיפוש

יצירת אתר שמתאים בצורה אופטימלית למנועי חיפוש היא תורה שלמה. כאשר אתם משתמשים בוורדפרס אתם למעשה משתמשים בפלטפורמה שיוצריה לקחו בחשבון איך מנועי חיפוש עובדים ובהתאם לכך האתר שתיצרו יזכה ליותר חשיפה.

 

עיצוב והתאמה לפלטפורמת השימוש

בין אם אתם גולשים במחשב נייד, בטאבלט או במכשיר טלפון חכם חשוב מאוד שהאתר שתבקרו יעוצב בצורה כזאת שחווית הגלישה תהיה ברמה גבוהה בכל סוג של מכשיר. וורדפרס מספקת מגוון רחב של עיצובי ממשקים אשר מתאימים למגוון פלטפורמות כך שתוכלו להבטיח ללקוחות שלכם חווית גלישה אופטימלית.

 

החסרונות של וורדפרס

למרות היתרונות הרבים לא תמיד וורדפרס תהיה הבחירה האופטימלית שכן יש לה מספר מוגבלויות ביניהם:

 

עדכונים

כדי שאתר הוורדפרס שלכם יעבוד בצורה הטובה ביותר חשוב לדאוג לבצע עדכונים בזמן וכיוון שעדכונים יוצאים דרך קבע האתר שלכם יזדקק לתחזוקה שוטפת. בנוסף לכך ביצוע לא נכון של עדכונים עלול לגרום לכשלים ואף להשבתה של האתר שלכם.

 

פגיעות למתקפות

כיוון שוורדפרס מתבססת על קוד פתוח קיים סיכון מסוים לפרצות אבטחה.

 

התאמה מוגבלת

אומנם וורדפרס מספקת וורסטיליות רבה בעת בניית אתר אך ללא ידע מקצועי מעמיק האפשרויות הפתוחות בפניכם להתאמה אישית הן מוגבלות.

כשכל כך הרבה אתרי אינטרנט מתבססים על וורדפרס אין כל ספק שהיא מהווה אופציה טובה. במידה והיא עונה על הצרכים שלכם והחסרונות שלה לא מהוות מגבלה גדולה מידי אין ספק כי בניית אתר בוורדפרס היא אפשרות מצוינת.

 

מחשב נייד

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל
מה זה CTR
מה זה CTR?

בשיווק דיגיטלי אנחנו מייחסים חשיבות גבוהה למונח CTR, שמשמעותו היא Click Through Rate, או בעברית שיעור הקלקות. שיווק דיגיטלי הוא

מסך
איפה לאחסן אתרים ושרתים?

אחסון של אתרים ושרתים הוא דבר הכרחי בכל מחשב, הוא בעצם תשתית בסיסית בשביל שיוכלו לגלוש באתר האינטרנט ולהשתמש בו