נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אלו הפעלות הטיקטוק הכי נפוצות כיום?

טלפון

כל מי שעדיין לא בעניינים, אז כן. טיקטוק מייצרת סביבה מגוון של פעילויות שסובבות סביבה, מעסקים שעושים סדנאות איך לשווק בטיקטוק ועד ימי הולדת לילדים שלנו. מהי הפעלת טיקטוק? לאיזה אירועים אפשר להזמין או מומלץ להזמין? בואו נכיר את האפליקציה הכי ממכרת בקרב ילדים ובני נוער.

 

מהי אפליקציית הטיקטוק ואיך היא קשורים לאירועים שלנו?

אפליקציית הטיקטוק מהווה את הפלטפורמה הכי חזקה בכל הקשור לסרטונים. קטעי הוידאו הקצרים שמאפיינים אותה יכולים להביע שלל מסרים: מצחיק, משונה, טיפים, תוכן, ידע מעניין בכל מיני תחומים וכו'. טיקטוק היא האפליקציה שכבשה את העולם בצורה הכי מהירה שראינו, אפילו יותר מאינסטגרם ופייסבוק. לכן, שבעלי עסקים התחילו לעשות הפעלות טיקטוק לא היינו מופתעים, בכל זאת, המוני אנשים וילדים מבלים שעות מול המסך בתוך האפליקציה. זה פוטנציאל מטורף לעסקים.

 

אילו סוגים של הפעלות טיקטוק יש כרגע בשוק?

בדרך כלל החברות האלה שמפעילות אירועי טיקטוק יגיעו לאירועים שלכם עם טבעות רינג לייט ורקעים מיוחדים. הילדים יוכלו להציב את הפלאפון שלהם על החצובה ולייצר סרטונים מגניבים ומצחיקים שישארו להם כמזכרת לשנים רבות. בגלל שאפליקציית הטיקטוק היא כל כך פופולרית, תהיו בטוחים שאין ילד שלא יכיר ויתלהב מהרעיונות. הם משתפים פעולה מעולה ואפילו מלמדים את המפעילים ומשתפים אותם בסרטונים שלהם!
ניתן לחגוג במספר דרכים המשלבות את אפליקציית הטיקטוק:

  1. מסיבת ריקודים עם כל להיטי הטיקטוק הכי מוכרים ואהובים
  2. מסיבת אוזניות
  3. קריוקי
  4. משחקי מסך למיניהם
  5. יצירת סרטונים מצחיקים, מרגשים וכיפים עם אפקטים מגניבים לטיקטוק.

 

2 רעיונות מעולים להפעלה ברוח הטיקטוק

רעיון ראשון: משחקי טיקטוק! מתחלקים למספר קבוצות ומגרילים איזשהו משחק לשחק בהתאם לגיל ולאפשרויות. המשתתפים גם משחקים וגם מצלמם ובסופו של דבר יוכלו לעשות תחרות איזה סרטון הכי: מצחיק או מוצלח. המנצח מעלה את הסרטון לאפליקציה וכולם מפרגנים לו בלייקים ותגובות.

רעיון שני: שלבו את עולמו של הילד ותחומי העניין שלו יחד עם עולמות הטיקטוק. למשל: תחביבם, שירים, אנשים מפורסמים שהוא אוהב, ספורט שהוא עוקב אחריו, שחקנים, זמרים ועוד. את כולם אפשר למצוא בטיקטוק ולייצר סביב זה הפעלות ומשחקים. מי יכול לחקות את הסרטון של X? מי יכול לרקוד את הריקוד כמו X? מי מוצא 3 סרטונים על כדורסל? ועוד הרבה רעיונות ומשחקים נוספים שאתם יכולים לחשוב עליהם.

 

האם בהפעלות טיקטוק אנחנו עוקבים אחרי לו"ז מסודר?

התשובה היא לא. הלו"ז הוא רק הצעה אבל כמובן שאפשר לחרוג, לשנות, להקשיב לילדים ולרצונות שלהם ולזרום איתם וכו'. בסופו של דבר הפעלות טיקטוק אמורות לשמח את הילדים ולעשות להם כיף.

 

לסיכום הפעלות טיקטוק

הפעלות טיקטוק, במיוחד עכשיו, שכיחות מאוד בקרב ילדים ובני נוער וזה דיי ברור למה, כל העולם סובב סביב הרשתות החברתיות ובמיוחד הטיקטוק.

מוזמנים לנסות בעצמכם!

אפליקציה

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל
מה זה CTR
מה זה CTR?

בשיווק דיגיטלי אנחנו מייחסים חשיבות גבוהה למונח CTR, שמשמעותו היא Click Through Rate, או בעברית שיעור הקלקות. שיווק דיגיטלי הוא

מסך
איפה לאחסן אתרים ושרתים?

אחסון של אתרים ושרתים הוא דבר הכרחי בכל מחשב, הוא בעצם תשתית בסיסית בשביל שיוכלו לגלוש באתר האינטרנט ולהשתמש בו