נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שיווק לחברת הובלות – כמה נקודות שחשוב שתכירו

מובל מקצועי

עולם השיווק והפרסום של שנת 2020 מביא איתו כמה דברים חשובים שאסור לאף בעל עסק לפספס.

אם אתם בעלי עסקים, אתם בוודאי יודעים ששיטות פרסום ושיווק שהיו מקובלות בעבר לא יכולות באמת לתפוס היום ולקדם עסק, לפחות לא בצורה שתגדיל אותו בצורה משמעותית ורווחית, כזו ששווה את מאמצי הפרסום והשיווק.

בגלל שבעלי עסקים רבים לא בטוחים מאיפה להתחיל, החלטנו לעשות קצת סדר בדברים ולכתוב מאמר שיסכם לכם את כל הדברים החשובים במקום אחד.

אז ברוכים הבאים אל המאמר שיווק לחברת הובלות – כמה נקודות שחשוב שתכירו.

 

שיווק לחברת הובלות – רלוונטי לכל בעל עסק באשר הוא

היות ועולם השיווק קיבל כמה טוויסטים בשנים האחרונות, כשאנחנו מדברים על תהליכי שיווק לחברת הובלות אנחנו בעצם פונים גם לבעלי עסקים אחרים שיכולים לבצע בדיוק את אותן הפעולות ולקבל בדיוק את אותן התוצאות. אז שבו בנוח, התרווחו בספה ובוא נתחיל להבין מאיפה בכלל מתחילים.

 

שיווק לחברת הובלות – כמה נקודות שחשוב שתכירו

אז חשוב לדעת שכל מה שידעתם על עולם השיווק והפרסום כנראה נמחק מן העולם. אם פעם שיווק לחברת הובלות ובכלל יכל היה להיעשות דרך מודעות בעיתונים, שלטי חוצות, הדבקת מודעות על עמודים ברחוב וחלוקת פלאיירים מחוץ לחנויות, הרי שהיום השיטות האלו הן כל כך שוליות עד שכמעט ואין להן שום משמעות.

חשוב לדעת שהיום יש כמה מדיות מרכזיות ששולטות בשיווק לחברת הובלות ובעולם השיווק באופן כללי – טלוויזיה, רדיו ומעל שתיהן – האינטרנט.

 

האינטרנט – שינה את כללי המשחק בשיווק

שיווק לחברת הובלות שנעשה דרך פרסומות בטלוויזיה או תשדירים ברדיו הוא טוב ויפה, אבל מי כמוכם יודע כמה פעמים ביום אתם בודקים את הפלאפון או המחשב שלכם, נכנסים לרשתות החברתיות ומריצים חיפושים בגוגל. אנחנו לא נגזים אם נגיד שהפעולות האלו חוזרות על עצמן כ-100 פעמים ביום, ויש לעניין הזה משמעות שיווקית גדולה. ולמה?

בואו ניקח את חברת פיקאפ הובלות בתור דוגמה לשיווק לחברת הובלות. חברת פיקאפ כדי להצליח צריכה להיכנס בדיוק לאותם המקומות שבהם הגולשים נמצאים. מודעות בפייסבוק, דף עסקי באינסטגרם, קידום אורגני או ממומן בגוגל, באנרים ודפי נחיתה הם רק חלק ממה שכדאי לחברת פיקאפ לעשות כדי להתחיל לטפס במעלה סולם ההצלחה.

 

מה עוזר פרסום באינטרנט?

שיווק לחברת הובלות שנעשה דרך האינטרנט מכיל כמה יתרונות. מעבר לדברים חשובים כמו הגעת הפרסומים אל קהל לקוחות גדול יותר ומאיזורים שונים בארץ, ובהתאם הגדלת פוטנציאל הרווחים וההכנסות, תהיה לכם אפשרות לפלח את סוג האוכלוסיה שאליה אתם פונים, לבדוק כמה קליקים נלחצו על הלינק שלכם בטווח זמן מסוים, תוכלו לתזמן פרסומים ולשנות אותם מעת לעת.

בשורה התחתונה, שיווק לחברת הובלות שנעשה דרך האינטרנט הוא היעיל ביותר ובעל הסיכוי הגדול ביותר להביא את העסק שלכם לשיאים חדשים. שיהיה בהצלחה!

כניסה לבית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל
מה זה CTR
מה זה CTR?

בשיווק דיגיטלי אנחנו מייחסים חשיבות גבוהה למונח CTR, שמשמעותו היא Click Through Rate, או בעברית שיעור הקלקות. שיווק דיגיטלי הוא

מסך
איפה לאחסן אתרים ושרתים?

אחסון של אתרים ושרתים הוא דבר הכרחי בכל מחשב, הוא בעצם תשתית בסיסית בשביל שיוכלו לגלוש באתר האינטרנט ולהשתמש בו