נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה ההבדל בין בניית דף נחיתה לבין בניית אתר שלם לעסק

מכשירים דיגיטליים

בתור בעלי עסקים, אחד הדברים החשובים ביותר לעסק שלכם הוא הנוכחות ברשת. הרבה מאוד בעלי עסקים בוחרים פשוט להקים אתר לעסק שלהם, כזה שפשוט מהווה סניף נוסף של העסק ברשת. אפשרות נוספת היא להקים דף נחיתה לעסק, ולמעשה מדובר על אופציה שונה מהקמת אתר. אנחנו כאן כדי לספר לכם על שתי האפשרויות הללו ולעזור לכם לבחור ביניהן.

 

אתר לעסק

אתר לעסק הוא מה שכולנו מכירים כאשר אנחנו מחפשים שם של עסק באינטרנט. אתר לעסק הוא אתר לכל דבר, שבו העסק מפרט על תחום העיסוק שלו, מציע שירותים שונים ובמקרים רבים גם מאפשר לכם לבצע קניות דרך האתר. עיצוב ובניית אתרים לעסקים דורשת כמובן מומחיות רבה, וכדי לקבל את התוצאות הרצויות חייבים להיעזר מאנשי מקצוע מתקדמים.

 

דף נחיתה

דף נחיתה כפי שניתן להבין מהשם שלו הוא דף אינטרנט בלבד ולא אתר. הדף נועד לצוד את עיניו של מי שהגיע אליו ולתת לו את מירב האינפורמציה האפשרית בדף אחד כמובן. דף נחיתה לעסק אמור להגיע אל מי שמזוהה כלקוח פוטנציאלי שלכם ולגרום לו לקבל את השירות דווקא דרככם. בניית דף נחיתה לעסק דורשת יעילות רבה בשל קוצר המקום שיש בו.

 

יתרונות לכל אחת מהאופציות

היתרון המרכזי של אתר לעסק הוא כמובן בפירוט וביכולת הפרסום שלכם. באתר לעסק אתם יכולים לפרט על מגוון השירותים שאתם מציעים, לספר על המבצעים, על המוצרים החדשים ועוד. אתר איכותי של העסק שלכם יכול לתפקד בדיוק כמו סניף נוסף, אבל כזה שהלקוחות לא צריכים לצאת מהבית כדי להגיע אליו.

היתרון המרכזי של דף נחיתה הוא שהבנייה שלו לא דורשת מכם את הזמן והמשאבים של אתר לעסק. בדף נחיתה אתם פשוט צריכים להכניס את המינימום הנדרש כדי לשכנע לקוחות להגיע אליכם.

 

חסרונות לכל אחת מהאופציות

החיסרון של בניית אתר הוא ברור, לאור העובדה שהוא דורש מכם לא מעט זמן וכמובן משאבים גדולים יותר. לבנות אתר איכותי לעסק זה לא משהו שניתן לעשות על הדרך, וזה דורש כמובן הרבה מאוד השקעה.

מנגד, דף נחיתה אמנם ניתן לבנות בצורה מהירה אולם רמת הפירוט שלה אתם יכולים להגיע בדף נחיתה אינה מתקרבת לזו שאתר איכותי יכול לספק. בדף נחיתה אתם חייבים לדעת כיצד לדחוס כמה שיותר מידע חיוני בכמה שפחות מלל.

 

לסיכום

בתור בעלי עסקים, עומדות בפניכם שתי אפשרויות איך להגיע ללקוחות ברשת. האחת היא פשוט לפתוח אתר לעסק שלכם והשנייה היא דף נחיתה. האופציה של דף נחיתה זולה ומהירה יותר כנראה, אולם היא לא מאפשרת לכם לפרט על העסק שלכם בצורה נרחבת. כאן קיבלתם סקירה קצרה על כל אחת מהאפשרויות הללו, וכעת אתם יכולים להבין איזו אופציה עדיפה לעסק שלכם.

איש שיווק

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל
מה זה CTR
מה זה CTR?

בשיווק דיגיטלי אנחנו מייחסים חשיבות גבוהה למונח CTR, שמשמעותו היא Click Through Rate, או בעברית שיעור הקלקות. שיווק דיגיטלי הוא

מסך
איפה לאחסן אתרים ושרתים?

אחסון של אתרים ושרתים הוא דבר הכרחי בכל מחשב, הוא בעצם תשתית בסיסית בשביל שיוכלו לגלוש באתר האינטרנט ולהשתמש בו