נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לאתר מייל ישן תוך שניות?

מככתב

המיילים שלנו הם נכס יקר ערך, ולכן הטמעה של פתרונות מחשוב מתקדמים יכולה לתרום באופן ממשי הן לצורך שמירה של מיילים והן לצורך איתור מייל, תוך שניות ספורות. במדריך זה נבצע סקירה אודות MailStore – הפתרון המוביל לארכיון של תכתובות מיילים.

 

מערכת ארכיון מיליים: דרך פונקציונאלית ויעילה לצורך אחסון תכתובות המייל

אם בעבר רובנו השתמשנו במייל לצרכי עבודה, כיום רבים משלבים את המייל הפרטי ביחד עם המייל המשרדי. כתוצאה מכך, נוצר לחץ משמעותי על יכולת האחסון ומשום כך רבים מאיתנו "מאבדים" תכתובות מייל חשובות אשר תהליך האיתור יכול לקחת שעות ולעיתים ימים מבוזבזים. על אף הקדמה הטכנולוגית והניסיונות להקים שרתי דוא"ל, לרוב מדובר בפתרון נקודתי ולא תקופתי, בשל חוסר תכנון מקדים אשר גרם לכך כי השרתים אינם ערוכים לאחסן מידע, ולכן נוצר מצב שבו לא מעט מיילים חשובים אינם נשמרים. מערכת ארכיון מיילים mailstore אשר פעילה בלמעלה מ 60,000 ארגונים וב 100 מדינות (כולל ישראל) היא מערכת ראשונה מסוגה אשר מאפשרת לכל אחד לאתר מייל ישן בתוך שניות, כמו גם לבצע גיבוי וסדר בתכתובות המייל, ע"פ דרישת המשתמש.

 

כיצד מתקינים את מערכת mailstore?

מערכת Mailstore היא מערכת יעילה אשר לבצע גיבוי של מיילים, בהתאמה אישית ועם שימת דגש על מנהל משימות אותו אתם מקימים בעצמכם. באמצעות מנהל המשימות ניתן להגדיר מראש אילו מיילים לשמור, לאיזו תקופה של זמן וכן מחיקה של מיילים במידה והמייל הקודם נשמר בארכיון. מדובר במערכת בעלת נפח אחסון עצום, ולכן היא מתאימה בעבור כל ארגון או בעל עסק אשר מעוניין להתקדם לעבר פתרונות מחשוב יעילים.  אין מחלוקת כי האימייל הוא נתיב תקשורת ראשון במעלה, כמו גם נכס דיגיטלי בעבור כל עובד. משום כך, יצירת קשר עם חברה אשר מתמחה בתחום של פתרונות מחשוב מתקדמים ובפרט הטעמה של מערכת mailstore יכולה לסייע באופן משמעותי לשמירה על הנכס הזה כמו גם פעולה של גיבוי ושחזור, בעת הצורך. מדובר במערכת קלה מאוד לתפעול ולשימוש, ולכן היא אידיאלית בעבור איתור מיילים וכמובן אחסון.

 

מעוניינים להטמיע את המערכת אצלכם בעסק או בארגון? הכירו את פסגות – פתרונות מחשוב בע"מ

חברת פסגות היא חברה מובילה בתחומה אשר מתמחה באספקה של פתרונות מחשוב מתקדמים, בהתאמה אישית לצרכים ועם שימת דגש על הצעת מחיר נוחה ומשתלמת בעבור כל לקוח. אנו מזמינים אתכם להצטרף למאות הלקוחות אשר כבר עתה משתמשים במערכת mailstore וכן פתרונות מחשוב נוספים אשר הם גם יעילים וגם חסכוניים מבחינת זמן והשקעה כספית. מעוניינים לתאם פגישת ייעוץ ולבחון את המערכת בעצמכם? היכנסו כבר עכשיו לאתר הרשמי של חברת פסגות, השאירו פרטים מלאים ונציג ישוב אליכם תוך זמן קצר.

שטרודל
שטרודל
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל
מה זה CTR
מה זה CTR?

בשיווק דיגיטלי אנחנו מייחסים חשיבות גבוהה למונח CTR, שמשמעותו היא Click Through Rate, או בעברית שיעור הקלקות. שיווק דיגיטלי הוא

מסך
איפה לאחסן אתרים ושרתים?

אחסון של אתרים ושרתים הוא דבר הכרחי בכל מחשב, הוא בעצם תשתית בסיסית בשביל שיוכלו לגלוש באתר האינטרנט ולהשתמש בו