נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

בניית אתרים בזול

אתר אינטרנט

בעל עסק ומעוניין להקים אתר? זה לא חייב לעלות עשרות אלפי שקלים. באמצעות עבודה עם חברת מדיה ווב, תוכל להיות בטוח כי האתר שלך יהיה מקצועי, מעוצב ובעלות אשר מותאמת בדיוק לתקציב שלך.

בניית אתרים – חובה עבור כל בעל עסק

בעבור בעלי עסקים רבים אשר רוצים להגדיל את ההכנסות של העסק שלהם כמו גם להגדיל את החשיפה לקהל ממוקד, בניית אתרים היא הדרך הטובה ביותר. למעשה, כיום יותר ויותר בעלי עסקים הבינו את החשיבות של בניית אתרים אולם הם חוששים מנושא המחיר. חשוב לזכור כי בניית אתרים היא פעולה מורכבת ביותר, ולכן יש לרוב צורך להתקשרות מול חברה מקצועית וזאת לאור המורכבות הרבה בביצוע מגוון רחב של פעולות אשר כל מטרתן היא להוביל את האתר לראש תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש השונים, מיצוב ומיתוג האתר כמו גם כדי לעמוד בתחרות העזה בתחום. למעשה, לנושא בניית האתר והעלות יש מרכיבים שונים ואותם נפרט כעת.

לוח סטטיסטיקה
לוח סטטיסטיקה

 

עלות של בניית אתרים – ממה היא מורכבת?

על אף כי רבים סבורים כי בניית אתרים היא יקרה יותר וניתן לבצע זאת באופן עצמאי, מדובר בטעות. כיום ניתן לבצע בניית אתרים ואף עיצוב באמצעות חברה מקצועית כמו מדיה ווב, אשר מאפשרת לכל בעל עסק – גם אם מדובר בעסק קטן או גדול להקים אתר מהוקצע ויפהפייה. חשוב לזכור כי העלות של בניית האתר משתנה בהתאם להיקף העבודה, כמות המלל וכן הפעולות שיש לבצע הכוללות בין היתר ביצוע אופטימיזציה לאתר, ביצוע חקר מילות מפתח, בניית קישורים מאתרים/בלוגים אשר עוסקים באותו תחום כמו העסק כמו גם בעבור האחסון של האתר וניהול ותחזוקה שוטפת שלו. על כן, העלויות משתנות אולם חשוב לזכור כי מדובר בהשקעה משתלמת ביותר אשר לרוב מחזירה את עצמה, זאת משום שלאחר שהאתר עולה לאוויר והטארפיק (תנועת גולשים) עולה תתבצע פעולה של המרה מגולש לרוכש, ובכך ההשקעה הכספית תוחזר.

בניית אתרים באמצעות חברת מדיה ווב

חברת מדיה ווב – אתרי אינטרנט היא כיום החברה המובילה בתחום, ואשר מאפשרת לכל בעל עסק לקבל אתר מעוצב ומותאם בדיוק לצרכים השיווקיים והעסקיים שלו וזאת במחיר משתלם ואטרקטיבי. מתוך הבנה כי רוב בעלי העסקים חוששים מנושא המחיר, חברת מדיה ווב מעניקה שירות מקצועי בהתאמה לתקציב תוך לקיחה בחשבון של כל הצרכים העסקיים של בעל העסק. על כן, תוכלו להיות בטוחים כי התקציב שלכם ינוהל באופן הטוב והמקצועי ביותר ואשר יפיק את התוצאות הטובות ביותר, החל משלב התכנון של בניית האתר ועד עלייתו לאוויר, כולל נושא התחזוקה והניהול השוטף אותו מבצעת חברת מדיה ווב. לקבלת הצעת מחיר ראשונית כמו גם קבלת פרטים נוספים, פנו אלינו בהקדם במספר 072-3922780 או בעמודת צור קשר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל
מה זה CTR
מה זה CTR?

בשיווק דיגיטלי אנחנו מייחסים חשיבות גבוהה למונח CTR, שמשמעותו היא Click Through Rate, או בעברית שיעור הקלקות. שיווק דיגיטלי הוא

מסך
איפה לאחסן אתרים ושרתים?

אחסון של אתרים ושרתים הוא דבר הכרחי בכל מחשב, הוא בעצם תשתית בסיסית בשביל שיוכלו לגלוש באתר האינטרנט ולהשתמש בו