נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הר הביטוח – מה זה בדיוק אומר?

אילוסטרציה של סוגי ביטוח על רקע של דשא

אנו עובדים קשה כדי להרוויח כסף, ועם זאת בכל מה שקשור בעניין ביטוחים, חסכונות והוצאות בעקבותיהם אנו לעיתים לוט בערפל, עד כדי ויתור על מידע הקשור בזכויותינו עקב סרבול מידע וריבוי ביטוחים. כך, אובדן המידע עלול להביא לאובדן בסכומים משמעותיים הקשורים בחסכונות שלנו ובהשקעות בביטוחים.

לשם כך נוצר הר הביטוח- אתר החזר מס , שיספר לכם את כל המידע שאתם צריכים בתחום הביטוחים.

 

הר הביטוח

בשל ריבוי סימני שאלה הקשורים בזכויות שלנו, בהשקעות בביטוחים ובריבוי חסכונות, החליט משרד האוצר, להקים את הר הביטוח, היושב תחת רשות שוק ההון. כיוון שרבים מאיתנו אינם מודעים היטב לחסכונות שלנו ולביטוחים הקיימים על שמנו, כולל הסכומים המצויים בהם, מטרתו של אתר זה היא לעזור באיגוד המידע ואיתור של הזכויות המגיעות לנו. כמו כן, האתר מספק מידע המאפשר לעקוב אחר הביטוחים ומתן מידע על אפשרויות חסכון טובות או יעילות יותר.

 

ריבוי קרנות ביטוח

אחד הקשיים במעקב אחר החסכונות הגלומים בביטוחים השונים, הוא ריבוי ביטוחים וחברות ביטוח. ישנן קרנות וחברות שונות לביטוח ומספר של ביטוחים. ברמת העקרון, כל אחד יכול פשוט להרים טלפון לחברות הביטוח השונות, לבקש מידע על חסכונותיו ולעקוב אחריהן. אולם רובנו, לפחות בתחילת הדרך, לא תמיד מודעים לכלל הביטוחים העומדים לרשותנו, ויותר מכך, לזכויות המגיעות לנו. לכן תחומים אלה לעיתים מעורפלים ושמים אותנו במצב בו אנו מרגישים חסרי ידע וחסרי ביטחון, עד כדי ויתור על הזכויות שלנו.

כמו כן, פניה לכל חברת ביטוח גוזלת אמצעים וזמן רב, במיוחד כשמדובר בבקשה להתייעצות עם נציג החברה.

 

איגוד המידע על ידי הר ביטוח

הר ביטוח הינו שירות המאגד את כל המידע הביטוחי בתוכו. בלחיצת כפתור, תוכלו לאתר את כל החסכונות הביטוחיים שלכם ולקבל מידע מקיף אודותיהם. כך תחסכו זמן רב, ובעיקר תקבלו מידע אשר יאפשר לכם לחוש בטחון ולצבור את חסכונותיכם בצורה יעילה יותר.

חישבו על הר ביטוח כסוכן ביטוח- המקיף את כל סוגי הביטוח השונים, או כמעיין רואה חשבון שעושה לכם סדר בעולם הכלכלי הפרטי שלכם. זכרו, ידע הוא כוח!

 

אילו סוגי ביטוחים קיימים?

עם כן ראינו שקיימים סוגים שונים ומגוונים של ביטוחים שמטרתם לצבור עבורכם סכומי כסף במידע ותזדקקו להם בעתיד. כך למשל:

  • ביטוח בריאות
  • ביטוח חיים
  • ביטוח פנסיוני
  • ביטוח סיעודי
  • ביטוח מנהלים
  • ביטוח רכב

 

לסיכום

רבים מאיתנו אינם מודעים עד הסוף לביטוחים השונים העומדים לרשותנו בחברות הביטוח ועל זכויותינו. פעמים רבות אנו עלולים להפסיד רווחים שיכלו לעמוד לזכותנו לו היינו מודעים לאפשרויות השונות הגלומות בהשקעות נכונות במסלולים השונים הקיימים בביטוחים.

לעיתים מידע רב נסתר מאיתנו מפאת חוסר ידע או חוסר במידע המסופק על ידי חברת הביטוח. הר ביטוח מציע פתרון פשוט באיגוד כלל המידע האישי על הביטוחים העומדים לרשותנו. זמין ופשוט לשימוש!

אילוסטרציה של משפחה בתוך בועה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נדל"ן ופיננסים