נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כלים שימושיים לחישוב הוצאות הבית

מתמטיקה

הוצאות הבית מכבידות עליכם? אתם רוצים לעשות שינוי בהתנהלות הכלכלית שלכם כי ברור לכם שאתם מוציאים הרבה יותר מידי כסף? אתם לא לבד. הרבה משפחות נתקלות בקושי הזה ולכן כדאי שתדעו: יש היום לא מעט כלים שימושיים שיוכלו לעזור לכם במשימה הזאת.

 

כמה אחוזים הולכים על כל הוצאה בכל חודש?

הדבר הראשון שכדאי לעשות כדי לייעל את ההתנהלות הכלכלית בבית ואת חישוב ההוצאות, הוא להבין כמה אחוזים אתם מוצאים מהמשכורת שלכם על כל דבר. לדוגמה, כמה אחוזים אתם משלמים שכר דירה מתוך כל השכר שאתם מרוויחים? וכמה אחוזים מהמשכורת הולכים על ביגוד? על בילויים? על חופשות? או על אחזקת הרכב? מדהים לראות עד כמה, כאשר אנחנו רואים את הנתונים שחור על גבי לבן, הם מפתיעים וזה מה שגורם לרבים מאתנו לעשות את השינוי.

 

איך לחשב אחוזים בהוצאות הבית?

זה לא משנה אם יש משהו ספציפי שתרצו לדעת כמה אתם מוצאים עליו בחודש או שאתם רוצים לעשות חישוב כללי לגבי ההוצאות שלכם. מה שבטוח זה שאם אתם לא זוכרים איך מחשבים אחוזים, או שאתם לא רוצים להתחיל להכביד על עצמכם בתרגילים מתמטיים שונים, אחוזים מחשבון זה הפתרון. מחשבון משוכלל שמבצע תרגילי אחוזים יוכל לבדוק עבורכם כל מה שצריך תוך רגעים ספורים. הדבר היחיד שאתם צריכים לעשות זה להכניס את הנתונים שמעניינים אתכם והמחשבון כבר יבצע עבורכם את החישוב. בצורה כזאת תוכלו להבין לא רק כמה כסף אתם באמת מוציאים על משהו מסוים בחודש, אלא גם תוכלו להבין איזה אחוז זה מתוך ההוצאה הכוללת שלכם ומתוך ההכנסה. אם הנתונים שתיראו ייראו לכם חריגים, תוכלו להחליט שאתם מקצצים בחלק מההוצאות או עושים שינוי כלשהו.

 

בחרו היטב את המחשבון שבו תעשו שימוש

מה שכן חשוב להיות מודעים לו, זה שיש היום מגוון רחב של מחשבונים שזמינים עבור כל אחד מאתנו. ראשית, זה נכון שאתם יכולים לעשות את החישובים הרצויים גם בעזרת המחשבון של הטלפון הנייד, אך במקרה כזה כן תצטרכו לדעת את הנוסחה של חישוב אחוזים. שנית, כמובן שיש מגוון רחב של מחשבונים שמחכים לכם אונליין ולכן כדאי יהיה לבדוק באיזה מחשבון אתם בוחרים. הרעיון הוא לבחור מחשבון נוח, מהיר וכזה שיהיה זמין עבורכם תמיד. כמו כן, זה חייב כמובן להיות גם מחשבון שמבצע את החישוב בצורה מדויקת ובלי כל תקלה, כי אחרת החישוב הסופי שלכם לא יהיה מדויק. אם תוסיפו לכל החישובים האלה גם רישום מדויק של ההוצאות שלכם, תוכלו להיות בטוחים שבסופו של דבר תדעו היטב כמה כסף אתם מוציאים במהלך החודש. חשוב מאוד לדעת איך המשפחה שלכם מתנהלת כיום כי רק כך תוכלו לעשות שינוי במידת הצורך. למחשבון טוב ואיכותי הכינסו לאתר: https://culc.co.il.

תפוח אדמה וכסף
תפוח אדמה וכסף
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נדל"ן ופיננסים