נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה היתרונות של ייעוץ פיננסי אובייקטיבי

שעון

ייעוץ פיננסי הוא הדרך הבטוחה להשיג איזון כלכלי לעסק ולמשפחה ולצמוח משם לרמה גבוהה יותר של הכנסות ורווחים.

בין הידע המקצועי והניסיון של יועץ פיננסי לבין נקודת המבט חיצונית ואובייקטיבית שהוא יכול לתת לכם כדי לקדם תהליכים, יש אינספור דרכים שהוא מכיר, שיכולות לשמש אתכם במסע לעבר ביטחון כלכלי.

אם כן, מה מיוחד בייעוץ פיננסי אובייקטיבי ומה אתם צריכים לדעת לפני שתתחילו את התהליך?

 

לצאת ממעגל הקסמים עם ייעוץ פיננסי מקצועי

חוסר ביטחון, או חוסר איזון כלכלי הוא מעגל קסמים שמזין את עצמו ומאוד קשה לצאת ממנו – לחץ מתמשך פוגע בשיקול הדעת, הפיתוי לקחת עוד ועוד הלוואות גדל ואתם עלולים למצוא את עצמכם לוקחים הלוואות בתנאים גרועים במקרה הטוב, או מלווים מהשוק האפור ומגיעים לסף פשיטת רגל במקרה הרע.

כאן נכנס לתמונה ייעוץ פיננסי אובייקטיבי.

ראשית כל, אדם מקצועי בעל נקודת מבט חיצונית יכול להתבונן על הסיטואציה בעיניים נקיות, בלי הסטרס המתלווה לתהליך ולהפעיל שיקול דעת הגיוני ונבון.

שנית, יועץ פיננסי הוא ברוב המקרים אדם בעל ניסיון עשיר של שנים בתחום העיסקי, עם היכרות עמוקה עם המגזר הבנקאי על הסתעפויותיו השונות, לעיתים קרובות יש לו גם היכרות אישית עם דמויות מפתח מעולם העסקים ולכן הוא מחזיק בידיו כלים רבים, שבהם הוא משתמש כדי לעזור למי שפונה אליו.

 

מהו יועץ פיננסי אובייקטיבי?

ייעוץ אובייקטיבי הוא ייעוץ חיצוני, כלומר, חף מאינטרסים עסקיים, שאינם מכוונים ללקוח שלו.

בניגוד ליועץ פיננסי שעובד בחברת השקעות, שיש לו אינטרס לכוון את הלקוחות שלו להשקיע דרך החברה בה הוא עובד, או יועץ פיננסי מטעם הבנק שעלול לנסות לכוון את לקוחותיו לקחת הלואות כדי לייצר רווחים ללקוח הראשי שלו – הבנק.

יועץ פיננסי אובייקטיבי הוא בלתי תלוי ולכן היעד היחיד העומד לנגד עיניו הוא טובת לקוחותיו.

 

אל תוותרו על ייעוץ פיננסי מקצועי ואובייקטיבי

ערכו של ייעוץ פיננסי מקצועי ובלתי תלוי לא יסולא בפז – הוא יכול לעזור לכם לצאת מחובות עמוקים, למקסם את הפוטנציאל העסקי ולהגדיל הכנסות, ללמד אתכם כיצד לחסוך בהוצאות מיותרות ולעזור לכם לייעל את ההתנהלות הכלכלית שלכם, עד שלא תזהו את חשבון הבנק שלכם.

 

לסיכום

בסופו של דבר, ייעוץ פיננסי אובייקטיבי יכול לחסוך לכם הון קטן בעתיד, לכוון אתכם למסלולי השקעה מתאימים ומשתלמים עבורכם, לשמור שלא תיפלו בפח בגלל תמימות, או חוסר ניסיון ועוד.

אייל פז, יועץ פיננסי עם ניסיון של עשרות שנים בעולם העסקים הישראלי מספר כי יש לא מעט אנשים שנרתעים מפניה ליועץ פיננסי בגלל ההוצאה הכספית הכרוכה בכך, אך נראה ששיקול זה אינו במקום כאשר מדובר בייעוץ פיננסי, כי ייעוץ מקצועי הוא הדרך הבטוחה ביותר לשפר את המצב הכלכלי, להגיע לאיזון ולביטחון כלכלי לטווח ארוך, תוך השקעה כספית בטלה בשישים לעומת התמורה.

למידע נוסף ולייעוץ פיננסי מקצועי, היכנסו עכשיו לאתר של אייל פז, יועץ פיננסי.

 

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נדל"ן ופיננסים