נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הר הביטוח – פוקחים עיניים אל המציאות ומשנים את הדברים

פותחים עיניים ראשית

ביטוחים הם מסוג אותם הדברים שאיש מאיתנו לא רוצה להפעיל או לעשות בהם שימוש, אך מצד שני, אף אחד לא היה רוצה למצוא את עצמו במצב שבו הוא זקוק לביטוח ופשוט אין לו. לכן, אם גם אתם תוהים מה ניתן לעשות בנידון, כדאי שתדעו: זה שתעשו לעצמכם ולבני המשפחה שלכם אינספור ביטוחים זה לא תמיד אומר שבעת צרה יהיה לכם תמיד לאיפה לפנות. חברות הביטוח, מזה שנים, מנסות למכור לנו אינספור אופציות וביטוחים שונים והאמת היא שרבים מאיתנו מתפתים.

מה שכן, אנחנו לא מספיק משקיעים ובדוקים מה בדיוק כוללים הביטוחים הללו, איזה סעיפים יש בהם וכמה הם עולים נו בשנה. חברות הביטוח מצידן יודעות זאת היטב, מנצלות זאת, וכך קורה שפעמים רבות אדם משלם כפול בדיוק על אותם סעיפים של ביטוח. זה נשמע לכם מוזר? לא יכול להיות? לכם זה בטח לא קורה? אם כך, אנחנו כאן כדי לומר לכם: פנו עוד היום אל הר הביטוח כי זו הדרך היחידה, והאמינה ביותר, לגלות איפה באמת עומדים הדברים ואיך אתם יכולים לשנות את המצב.

פותחים עיניים
פותחים עיניים

כל מה שהר הביטוח יעשה עבורכם

אל הר הביטוח אתם יכולים לפנות אפילו אונליין בקלות וזה אומר שאין כאן שום מאמץ מיוחד. אתם משאירים מספר פרטים אישיים ומיד המערכת נכנסת לפעולה ומתחילה לבדוק את כל המידע הדרוש לכם. שימו לב שאתם לא צריכים לתת פרטים אישיים מידי כמו צילומים של תלושי משכורת וכדומה כך שאין כאן שום חשש לפרטיות שלכם. כמו כן, הר הביטוח בעצמו מקושר להרבה מאוד חברות ביטוח בישראל וזה מה שמאפשר לו לעשות בדיקה יעילה כל כך לגבי המצב שלכם. תוך מספר מועט של ימי עבודה תקבלו דוח מאוד מפורט של כל מה שיש לכם אצל חברות הביטוח, כולל ביטוחים שעשיתם לפני עשרות שנים. תוהים מדוע זה טוב וחשוב? פשוט מאוד, כי בעזרת הדוח המפורט הזה תוכלו להבין האם גם אצלכם, כמו אצל הרבה ישראלים אחרים, יש כפילויות בלתי נסבלות בתשלומים. איזו סיבה יש לכם לשלם לחברות הביטוח מחירים כפולים על פוליסות שאתם בכלל לא צריכים? רק עזרת הר הביטוח תוכלו לעשות שינו בעניין ולכן לא כדאי לוותר על פניה אל הגוף היעיל הזה.

 

חוסכים כסף לבילויים

 

עד היום שילמתם במשך עשרות שנים על ביטוחים שלא מעניינים אתכם בכלל ולא דרושים לכם? אם כך, כאשר יגיע הפירוט של הר הביטוח תוכלו להבין איזה שינוי כדאי לכם לעשות. אומנם זה נכון שלא תוכלו לקבל את הכספים ששילמתם עד כה בצורה רטרואקטיבית, אך בהחלט תוכלו להשפיע על העתיד שלכם. זה אומר שתוכלו להחליט שמעכשיו אתם מבטלים חלק מהביטוחים, אז למה לא? כדאי לכם לפנות כמה שיותר מהר אל הר הביטוח כי כך תוכלו להכניס את השינויים שלהם אתם זקוקים כבר עכשיו. בצורה כזאת תוכלו לפתוח חיסכון, בדיוק עם אותו הכסף שעד היום שילמתם לחברת הביטוח שלכם, ובעתיד תוכלו לנצל אותו לבילוי, לטיול לחו"ל או אפילו להחלפת המכונית המשפחתית.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נדל"ן ופיננסים