נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם חובה להחזיק ביטוח בניין משותף?

מבוטחים

.מתלבטים האם לרכוש ביטוח בניין משותף? ובכן, אנחנו כאן עם הפתרון לסוגיה. כל הפרטים שכל דייר אשר מתגורר בניין משותף חייב להכיר – במאמר הבא

ביטוח בניין משותף – בעל חשיבות עליונה לרכישה

רוב הבנייה במדינת ישראל מתבססת על בנייני משותפים, בהם מתגוררים עשרות דיירים. זאת ועוד, לאור מצוקת עתודות הקרקעות בישראל נבנים כיום מאות מבני מגורים משותפים אשר מכילים מאות דיירים, וזאת לאור בנייה לגובה אשר מגיעה במקרים מסוימים גם למבנה מגורים של 50 קומות, מה שמחייב חשיבה מעמיקה על רכישה של ביטוח בניין משותף. הסיבה לחשיבות של רכישה כזו נעוצה בעובדה כי חיים בבניין משותף מזמנים לא מעט בעיות וכשלים אשר עשויים להתרחש הן מבחינה טכנית והן מבחינה בטיחותית בעבור הדיירים, ולכן דיירים ובעיקר ועדי בניין אשר לא ישכילו לבצע את הרכישה עשויים למצוא את עצמם עם הוצאות כספיות אדירות, חשיפה לתביעות אישיות אשר בגינן תשלמו עשרות אלפי שקלים.

ועד בניין – איננו רלוונטי לעידן הנוכחי

לרוב, דיירים סבורים כי אין צורך ברכישה של ביטוח בניין משותף וזאת בשל האחראיות של ועד הבניין, אולם חשוב לזכור כי ועדי הבניין כפי שהכרנו בעבר אינם רלוונטיים, לא רק בשל העובדה כי יש לנהל את התחזוקה של הבניין באופן יעיל ומתקדם יותר אלא גם בשל ריבוי הבעיות והאלמנטים אשר עשויים למרר את חייכם, במידה ואינכם מחזיקים בביטוח בניין משותף. לכן, מסבירים המומחים של חברת שניידר, אשר נחשבת לחברה המומלצת והמובילה בתחום ביטוח בניין משותף כי מדובר  בחובה בעבור כל ועד בית אשר מעוניין להגן על עצמו מפני תביעות אישיות, ביטוח צד ג', ביטוח מבנה בית משותף וכן אלמנטים נוספים ביטוחיים אשר ניתנים לכם בהתאמה אישית, כפי שמציעה חברת שניידר.

רכישה של ביטוח בניין משותף באמצעות חברת שניידר

חברת שניידר הינה חברה ותיקה אשר מספקת שירות ביטוח בהתאמה אישית, כל זאת על מנת שתוכלו לקבל את המענה הטוב ביותר. החברה, אשר מעסיקה את מיטב המומחים בתחום הביטוח תאפשר לכם לבצע רכישה של ביטוח בניין משותף בעלויות כספיות נוחות ובשקיפות, וזאת על מנת שתוכלו להיות בראש שקט כי בכל תקלה או מקרה אשר יתרחש בבניין תוכלו לקבל את המעטפת הביטוחית הטובה ביותר אשר תחסוך לכם כסף כמו גם מאמץ. לחברה מאות לקוחות מרוצים אשר מקבלים שירות חדשני של ביטוח בניין משותף, וכעת גם לכם יש את ההזדמנות. היכנסו כבר עכשיו לאתר בכתובת https://www.insurance-center.co.il, השאירו פרטים מלאים ונציג מטעם החברה ישוב אליכם בהקדם, כך שגם אתם תוכלו להצטרף לקהל הלקוחות המרוצים של החברה כמו גם בכדי להבטיח כי בכל עת תקבלו את המענה הנדרש בהתאם לחיים המשותפים אותם אתם מנהלים בבניין.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נדל"ן ופיננסים