נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

בכל צבעי הקשת: כמה צבעים מומלץ שיהיו בלוגו?

צבעים הם חלק בלתי נפרד מלוגו. הם מעבירים באופן ויזואלי את ערכי המותג, לעבוד יחד ולהעביר מסר. בכל עבודה בה נשתמש בצבעים, עלינו לבצע בחירות מחושבות ולא מקריות כדי ליצור סכמות צבעים הרמוניות ונעימות לעין. הצבעים לא אמורים "לריב", אלא להשלים אחד את השני ולעבוד יחד. צבעים שמתנגשים להרוס עיצוב מושלם בקלות. כל עיצוב לוגו מתחיל בבחירת סכמה של צבעים, ושימוש נכון יכול להביא לתוצאות מדהימות. בכמה צבעים מומלץ להשתמש איך לבחור צבעים שיעבירו את המסר ואת ערכי המותג בצורה הטובה ביותר?

 

סכמות צבעים נפוצות

צבעים מונוכרומטים (MONOCHROMATIC)- סכמת צבעים מונוכרומטיים מורכבת מגוונים הנוצרים על ידי הוספת צבעי לבן, שחור או אפור לצבע הבסיס.

 

1
1

 

צבעים מקבילים (ANALOGOUS)- סכמת צבעים מקבילים מורכבת משימוש בשלושה צבעים סמוכים אחד ליד השני במעגל הצבעים. שימוש בצבעים אלה נעים לעין מפני שהם קרובים אחד לשני בגוון.

2
2

 

שלשות (TRIAD)- שימוש בצבעים הנמצאים במרחקים שווים על גלגל הצבעים, ויוצרים סכמת צבעים מגוונת ותוססת. מכיוון שסכמת הצבעים הזאת היא מאוד מורגשת ומרגשת, יש להקפיד לאזן בין הצבעים. צבע אחד מבין השלושה יהיה הצבע הדומיננטי והשניים האחרים יעזרו להדגיש אותו.

 

3
3

 

4
4

צבעים משלימים (COMPLIMENTARY)- שימוש בצבעים הנמצאים אחד מול השני על גלגל הצבעים. זוהי למעשה סכמה המורכבת משני צבעים, אך ניתן להשתמש בגוונים של אותם הצבעים ובכך להרחיב את הסכמה בקלות. נשתמש בצבעים המשלימים כצבעים עיקריים ולשם הדגשה.

צבעים משלימים מפוצלים (SPLIT COMPLIMENTARY)- צבעים משלימים מפווצלים הם וריאציה של צבעים משלימים, בה נשתמש בנוסף לשני צבעים עיקריים גם בשני צבעים הסמוכים להם. כך נוצרת סכמת צבעים מנוגדת אך שקטה יותר מזו של הצבעים המשלימים.

5
5

הכלי העיקרי שבו נשתמש כדי לבחור סכמות צבעים הוא ADOBE COLOR, משם מצורפים גם צילומי המסך. ניתן ליצור סכמת צבעים באופן אוטומטי בלחיצת כפתור אחת דרך תמונה שמעלים לאתר. לדוגמה, אם בא לכם שילוב צבעים בניחוח קאריבי וקייצי, פשוט בחרו תמונה שאהבתם מהחופשה שלכם והעלו אותה לאתר, ומשם התוכנה כבר תעשה את שלה ותבחר את סכמת הצבעים מגווני התמונה.

6
6

 

בעיקרון, אין ממש הגבלה לכמות הצבעים שכדאי להשתמש בלוגו, אבל העניין הוא הבחירה והשילוב ביניהם. אפשר לבחור לייצר לוגו צבעוני ושמח המורכב מצבעים רבים, אבל כל צבע צריך להיבחר בצורה מחושבת ותוך התחשבות בבחירת הצבעים האחרים.

השתמשו בכלי המטורף הזה של אדובי, ולא תצטרכו אפילו לחשוב על כמה צבעים לשים – המחשב יעשה זאת עבורכם.

 

תן למקצוענים לעשות את העבודה בשבילך

לא כולנו נולדנו עם מכחול ביד.

עיצוב לוגו לעסק היא עבודה ששווה להשקיע בה, ולתת לאנשים שמבינים בעיצוב לוגואים לעשות את החשיבה בשבילך.

Interload הוא מיזם אינטרנטי המציע שירותי עיצוב גרפי במחירים נוחים לעסקים קטנים ובינוניים. בעזרת המודל השיווקי של המיזם, ניתן לקבל שירותי עיצוב גרפי איכותיים מצוות מעצבים גרפיים מובילים ומקצוענים, והכל במחירי תחרות אטרקטיביים. רוצים לשמוע עוד? חפשו אותנו בגוגל 🙂

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל
מה זה CTR
מה זה CTR?

בשיווק דיגיטלי אנחנו מייחסים חשיבות גבוהה למונח CTR, שמשמעותו היא Click Through Rate, או בעברית שיעור הקלקות. שיווק דיגיטלי הוא

מסך
איפה לאחסן אתרים ושרתים?

אחסון של אתרים ושרתים הוא דבר הכרחי בכל מחשב, הוא בעצם תשתית בסיסית בשביל שיוכלו לגלוש באתר האינטרנט ולהשתמש בו