נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כל הסיבות להשקיע בנדל"ן דווקא בדורות עלית

נכסים להשקעה נכונה

מכירים את דורות עלית ? יכול מאוד להיות שאתם לא מכירים אותה, אבל תהיו בטוחים שהיא הולכת להיות העיר המבוקשת ביותר מבחינת השקעה בנדל"ן בכל מדינת ישראל.

יש לזה לא מעט סיבות, זה מתחיל בתמיכת ממשלה הגדולה ביותר שנראתה עד היום ליישוב קהילתי חרדי במדינת ישראל.

ואם כבר מדברים על השקעה, זה בטוח שנדל"ן בישראל זה אחד הדברים המבוקשים ביותר וזאת בשל מצוקת דיור שקיימת כאן לא מעט זמן, שאותה מצוקת דיור של היצע דירות ונכסים נמוך מאוד ביחס לביקוש גורמים ליצירת מחיר שיווי משקל גבוה מאוד לכל הנכסים שלא באמת שווים את המחיר אשר מבקשים עליהם.

 

דורות עלית הסיבות הנכונות להשקעה בטוחה

השקעה נמדדת לא רק לפי אחוזי התשואה שלה, היא לא נמדדת רק במה שאתם מרווחים, אחרת לא הייתם קוראים את השורות האלו שמדברות על השקעה בנדל"ן.

אם אחוזי התשואה הם הדבר היחיד שמעניין אתכם, אז כמובן אתם יכולים להשקיע במניות, אבל שמדובר על השקעה בנדל"ן זאת השקעה הרבה יותר בטוחה, ולכן אנו מודדים את אחוזי התשואה ביחס לרמת הסיכון שנוצרת בזמן ההשקעה.

 

מיקום, מיקום ועוד פעם מיקום

אין אחד שלא יודע שנדל"ן זה קודם כל המיקום, ובישראל כמעט בכל יום אתם שומעים על הזדמנות של השקעה בנדל"ן, ששולחים אתכם לצפון הרחוק, או שפתאום ממציאים לכם איזה עיר בדרום או יישוב בדרום שעוד לא שמעתם עליו בכלל ואמרים לכם זה 5 דקות נסיעה ממקום לא נודע, ואותו מקום לא נודע הוא רק 4 שעות נסיעה מתל אביב.

והפעם, דורות עלית מציעה לכם הזדמנות נדירה של קרקע בגוש דן, כן, גם בזמן ששורות אלו נכתבות עדיין קשה לעכל את ההבנה שמדובר על הזדמנות נדל"ן שלא נראית כזאת בכלל במדינת ישראל.

 

רווחים, רווחים ועוד רווחים

נכון, אחרי המיקום הדבר הבא שמעניין אותנו הוא להרוויח כמה שיותר, אחרת לא היינו מגיעים בכלל לנושא של השקעה.

אבל כמו שכבר קראתם בשורות שלמעלה, לא תמיד הרווח הגבוה הוא מה שמעניין את כולנו, אנחנו רוצים להרוויח הרבה והכי חשוב לא לקחת סיכונים גדולים מידי שלא חס וחלילה יפגעו לנו או בתשואה או בקרן אותה אנו משקיעים.

בדורות עלית ניתנת לכם האפשרות לרכוש קרקע , ככה שעוד רגע אחד לפני שאתם מקבלים את הדירה שאותה תרצו להשכיר בסיום הפרויקט, שווי הקרקע רק ילך ויעלה זאת אומרת שהמשמעות היא פשוטה, בהשקעה מאוד נמוכה (בסכומים ממש קטנים) אתם יכולים פשוט לרכוש קרקע שהשווי שלה רק ילך ויעלה בכל בהתקדמות של פיתוח ויישוב העיר החרדית הראשונה.

 

בטחון בהשקעה

אתם רוצים להיות בטוחים שההשקעה שלכם לא תלך לאיבוד, שיהיה מי שידאג וילווה אתכם בכל התהליך, ואתם בהחלט צודקים ומן הראוי שיהיה מי שידאג ללוות אתכם בתהליך.

בדורות עלית מתקבלת תמיכה רבה מכל גופי הממשלה שאתם יכולים לקבל את הבטחון המלא שמדובר בהשקעה בטוחה, מבין אותם אנשים משפיעים נערך ביקור במקום של השר יואב גלנד יחד עם כבוד הרב הגאון הרב משה מונטנג וחבר הכנסת יעקב אשר, כאשר כל אלו יחד תומכים ומקדמים את הפרויקט בדורות עלית.

רוצים לדעת עוד ופשוט להכיר את העיר המיוחד הזאת, כנסו לעמוד הפייסבוק ותקבלו שם עדכונים נוספים ומידע חשוב, פייסבוק – דורות עלית.

זוג במעבר דירה
זוג במעבר דירה
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נדל"ן ופיננסים