נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עם מי כדאי להתייעץ לגבי נכס

שמון ומגדלים של כסף

בשעה טובה ומוצלחת חסכתם מספיק כסף, והגעתם למסקנה הנכונה והטובה שכדאי שתשקיעו אותו במקום שיוכל להניב לכם תשואות יפות שיגדילו לכם עוד קצת את חשבון הבנק. היות ושוק הנדל"ן בישראל מציע אלפי אפשרויות להשקעה, אתם מרגישים מבולבלים ולא יודעים בדיוק באיזה נכס כדאי להשקיע. כדי לא להיות לבד במערכה, בואו נבין עם מי כדאי להתייעץ לגבי נכס רגע לפני שתעשו את הצעד.

 

השקעה בנכס – אל תעשו זאת לבד

אתם אולי עשויים לחשוב שהשקעה בנכס היא לא סיפור גדול ושאתם יכולים ובשלים לעשות זאת בעצמכם, אבל זו שגיאה שעלולה לעלות לכם ביוקר, בטח אם מדובר בנכס הראשון שבו אתם משקיעים. הצעד הוא צעד גדול שעומד, בהתחלה לפחות, לתת ביס לא קטן בכסף שחסכתם במשך שנים, ואתם רוצים מאוד שיהיו בצעד הזה כמה שפחות סיכונים.

ברגע שתבינו עם מי כדאי להתייעץ לגבי נכס, תראו שהשד הרבה פחות נורא ממה שהיה עלול לקרות לו הייתם ניגשים לביצוע הצעד הזה רק עם עצמכם.

 

עם מי כדאי להתייעץ לגבי נכס?

אם היינו שואלים אתכם עם מי כדאי להתייעץ כשאתם נתקלים בכאבים פתאומיים בגוף הייתם עונים לנו רופא. אם היינו שואלים אתכם עם מי כדאי להתייעץ על בעיה שקיימת בצנרת הבית הייתם עונים לנו אינסטלטור. אותו הדבר קורה גם בתחום הנדל"ן – כדאי להתייעץ עם מומחים בתחום.

יועצי השקעות יוכלו לפרוש בפניכם את התמונה המלאה כלפי הנכס שבו אתם מתעניינים וכלפי נכסים נוספים בכלל. היועצים יציגו בפניכם השקעות אטרקטיביות, נכסים מניבים, עסקאות משתלמות ויוכלו לייעץ לגבי מה כדאי ומה פחות.

גם עורכי דין יכולים לייעץ לכם לגבי נכס בכל מה שקשור בחוזים והתנהלות אל מול הקבלן. עורכי דין המומחים בתחום השקעות נדל"ן יוכלו גם הם לתת עצות חכמות שיוכלו לחסוך לכם אנרגיות וכספים רבים.

 

לא חייבים להשקיע רק בארץ

אם אתם כבר מתייעצים לגבי נכס, כדאי לדעת שתוכלו להראות נכונות להשקעה גם בחו"ל. היום השקעות נדל"ן ממש לא מסתכמות רק בגבולות הארץ, ואנשים רבים בוחרים להשקיע בנכסים באירופה, בארצות הברית וברחבי העולם בכלל.

כדאי להבין מה הסכום שאותו אתם מתכוונים להשקיע ולהגיע לייעוץ אצל יועץ ההשקעות ועורך הדין עם כל הפרטים הרלוונטים מצידכם. ברגע שתדעו לתת את התמונה המלאה לגבי כוונות ההשקעה שלכם, יהיה קל יותר לייעץ לכם לאן ואיך בדיוק לנתב אותה.

 

אז מה עושים עכשיו?

אחרי שהבנו עם מי כדאי להתייעץ לגבי נכס, אתם יוצאים עם כמה משימות לשיעורי בית:
1. להבין מה סכום ההשקעה שאותו אתם רוצים להשקיע.
2. לכתוב לעצמכם העדפות – בארץ או בחו"ל? בסביבה שלכם או בסביבה רחוקה?
3. להתייעץ ולהבין מהי דרך ההשקעה החכמה ביותר עבורכם.

איש נדלן
איש נדלן
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נדל"ן ופיננסים