נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

פרסום בגוגל לעסקים

422737 / Pixabay

 

עולם הפרסום עבר תהפוכות רבות בשנים האחרונות, זאת לאור המהפכה הגדולה של הפרסום באמצעות האינטרנט ובעיקר פרסום באמצעות גוגל, מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם. כיצד הוא יכול לעזור לפרסום לבעלי עסקים ומהי החשיבות שלו – דניאל מאסטר מנכ"ל חברת המדיה מסה מדיה מסביר.

פרסום בגוגל לעסקים – הדרך הטובה ביותר לפרסם את העסק

על אף כי בעידן הפרסום כיום עדיין ישנו שימוש נרחב בפרסום באמצעות המדיה המסורתית, אין כיום עוררין להצלחה הבלתי מעורערת של מנוע החיפוש גוגל בפרסום לעסקים אשר מעוניינים למנף ולבלוט מעל המתחרים בזירה תחרותית וקשה ביותר. מנוע החיפוש של גוגל הוא המנוע הפופולרי ביותר בעולם כיום, ובכל יום נעזרים בו מעל מיליארד גולשים בכל רחבי העולם. כיום, גולשים רבים נכנסים דרך הנייד הפרטי שלהם למנוע החיפוש ובודקים לגבי מוצרים ושירותים שונים, מה שלמעשה גורם לכך שהיקף החשיפה עומד בכל יום על פוטנציאל אדיר של מיליוני חשיפות בחודש לבעלי עסקים הרלוונטיים לתוצאות החיפוש של הגולש.

Google
Google

פרסום בגוגל היא שיטת הפרסום הטובה ביותר

פרסום באמצעות גוגל מאפשר לעסקים גדולים וגם לבינונים וקטנים להנות מאותה מידה של חשיפה, ולכן מדובר בשיטת הפרסום המשתלמת והטובה ביותר עבור בעלי עסקים. כאשר אנו מתייחסים לפרסום באמצעות גוגל, חשוב להבין כי בשונה משיטות פרסום אחרות במדיות המסורתיות או הדיגיטליות,

כיצד מתבצע פרסום בגוגל?

 פרסום באמצעות גוגל מתבצע הן באמצעות קידום ממומן והן באמצעות קידום אתרים בגוגל, דבר אשר מאפשר לבעלי עסקים להיות נוכחים במקומות הגבוהים ביותר במנוע החיפוש, בהתאם לתנאים מסוימים הכוללים בין השאר ביצוע אופטימיזציה לאתר – גוגל מחייבת כל בעל אתר אשר מעוניין להיות נוכח במנוע החיפוש לבצע אופטימיזציה לאתר שלו, זאת מאחר וכיום רוב הגולשים לא נכנסים למנוע החיפוש דרך המחשב האישי בביתם אלא באמצעות המכשיר הנייד שלהם או טאבלט. בנוסף, ביצוע קישורים רלוונטיים לאתר מוביל לדירוג גבוהה יותר בתוצאות החיפוש, כמו גם החלטה על מילות חיפוש רלוונטיות אשר בכוחן להגביר מעמדו של העמוד בסולם החיפושים דרך מנוע החיפוש של גוגל. בכך למעשה גם בעלי עסקים בינוניים וקטנים יכולים  להתמודד בתחרות מול עסקים גדולים, בצורה שוויונית גם אם התקציב שלהם נמוך יותר מעסקים גדולים אשר עוסקים באותו תחום. לפרסום בגוגל לבעלי עסקים הצלחות מוכחות, זאת מאחר ומדובר בכלי מדיד אשר ניתן לעקוב אחר תוצאותיו ולקבל שקיפות מלאה במהלך התהליך. חברת מסה מדיה היא חברה אשר מתמחה בקידום עסקים באמצעות גוגל, צוות החברה הינו צוות מקצועי ועתיר בניסיון בתחום והוא ייתן לכם בעלי עסקים, גדולים קטנים ובינונים את כל הפתרונות האפשריים לפרסום באמצעות גוגל בצורה כזו שתמנף את העסק, תגדיל את קהל הלקוחות ובסופו של דבר תגרום לעלייה במכירות או בשירותים אותו מציע בעל העסק.

למידע נוסף:

https://www.masamedia.co.il

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל
מה זה CTR
מה זה CTR?

בשיווק דיגיטלי אנחנו מייחסים חשיבות גבוהה למונח CTR, שמשמעותו היא Click Through Rate, או בעברית שיעור הקלקות. שיווק דיגיטלי הוא

מסך
איפה לאחסן אתרים ושרתים?

אחסון של אתרים ושרתים הוא דבר הכרחי בכל מחשב, הוא בעצם תשתית בסיסית בשביל שיוכלו לגלוש באתר האינטרנט ולהשתמש בו