נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

קידום אתרים B2B – איך עושים SEO לקהל עסקי

קידום אתרים מתאים לכל בעלי העסקים הן לעסקים שעובדים בפורמט B2C והן עסקים שעובדים בפורמט B2B. לאור השאלות הרבות החלטנו להקדיש את המאמר הבא לאיך עושים SEO לקהל עסקי B2B בקידום אתרים.

 

חקר שוק של קהל היעד

בקידום אתרים, ובמיוחד כאשר מדובר בקידום אתרים לקהל העסקי, יש צורך בחקר שוק איכותי. חקר שוק מאפשר לחברה להבין מי קהל היעד שלה, מי המתחרים וכיצד עליה למתג את החברה.

כאשר מדובר בקהל העסקי, לחקר שוק יש חשיבות עליונה. עלינו להבין מי החברות והעסקים שאנו מעוניינים לפנות אליהם ומי עתיד לרכוש את שירותינו.

 

מחקר מילים

המפתח להצלחה קידום אתרים ובפרט ב SEO לקהל העסקי, הוא מחקר מילים ובשפה המקצועית "מחקר מילות מפתח". מחקר מילות מפתח יאפשר לנו להבין כיצד העסקים עימם אנו עובדים או עימם אנו מעוניינים לעבוד, מחפשים את הביטויים הרלוונטיים לנו בגוגל.

למשל, נניח ואנו חברת "דפי רינת" ואנו מעוניינים למכור מחברות, קלסרים ועטים לחברות ההייטק השונות. לאחר שביצענו חקר שוק והבנו שקהל היעד שלנו הוא בעצם מחלקות הלוגיסטיקה והכספים באותם חברות, עלינו להבין כיצד הם מחפשים את השירותים הללו.

האם הם מחפשים "עטים בסטוקים" "שירותי נייר לעסקים" "נייר בזול" ועוד. בחירה נכונה של מילות המפתח, יתווה לנו את כל הדרך להצלחה.

נקודה נוספת וחשובה על מחקר מילות מפתח הוא מציאת המילים שמצד אחד בעלות נפח חיפוש שמשמעותי לקידום, ומן הצד השני לא נמצאות בתחרות אדירה, שהסיכוי להתברג בה במקומות הראשונים נמוך למדי

 

העזרות בחברת קידום אתרים מקצועית

אם קידום אתרים ללקוחות בפורמט המוכר של B2C מצריך חשיבה מעמיקה, חקר שוק, מחקר מילים, בניית אסטרטגיה והשקעת כסף וזמן במקומות הנכונים, אז SEO לחברת B2B דורש אף השקעה רבה יותר. על כן, מומלץ לבחור בחברת קידום אתרים מקצועית אשר תסייע לכם למצוא את הייחודיות שלכם, תבנה עבורכם אסטרטגיה, תזמין עבורכם תכנים איכותיים ותמנע ממכם לבזבז כספים מיותרים שלא יובילו לתוצאות שבהם אתם מעוניינים.

 

הפוטנציאל לקידום אתרים B2B לקהל העסקי

על אף שקידום אתרים B2B דורש מחקר מעמיק ותכנון נכון, הדבר שווה את ההשקעה, ולמה? כי המשמעות של B2B היא עסקאות גדולות ורווחיות. בתור חברת "דפי רינת" אנחנו יכולים למכור לתלמידים בבית הספר עפרונות ודפים, אך מדובר בעסקאות קטנות של מוצרים בודדים.

לעומת זאת כשאנו מוכרים לחברות ועסקים, אנו מדברים על מכירה בסטוקים, עם ריטיינרים חודשיים ובמחירים הרבה יותר גבוהים.

מספיק ש"דפי רינת" לדוגמה ידורגו במקום הראשון ב"עטים בסטוקים" והם יכולים לקבל 10 הזמנות בחודש של אלפי עטים שיכסו את עלויות ה SEO ואף ישאירו להם רווח נאה.

אלו היו הטיפים עבור קידום אתרים B2B, אם תשתמשו בהם בחכמה, התוצאות לא יאחרו להגיע.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל
מה זה CTR
מה זה CTR?

בשיווק דיגיטלי אנחנו מייחסים חשיבות גבוהה למונח CTR, שמשמעותו היא Click Through Rate, או בעברית שיעור הקלקות. שיווק דיגיטלי הוא

מסך
איפה לאחסן אתרים ושרתים?

אחסון של אתרים ושרתים הוא דבר הכרחי בכל מחשב, הוא בעצם תשתית בסיסית בשביל שיוכלו לגלוש באתר האינטרנט ולהשתמש בו