נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שיעורים פרטיים בקידום אתרים

קידום אתרים הוא מקצוע לכל דבר ועניין. וכמו בכל מקצוע, על מנת להפוך להיות מקדם אתרים מקצועי בעל לקוחות רבים, יש לשלב בין תאוריה לבין פרקטיקה. דרך מעולה לעשות זאת בצורה איכותית ומהירה היא לקחת לקחת שיעורים פרטיים בקידום אתרים מאדם בעל ניסיון בתחום.

 

מחיר שיעור פרטי בקידום אתרים

המחיר עבור שיעור פרטי בקידום אתרים תלוי מאוד במורה ממנו בחרתם ללמוד. באופן כללי, המחיר עבור שיעור פרטי עתיד לנו בין 80 שקלים לבין 400 שקלים לשיעור (בין 45 דקות לשעה ורבע).

המחיר מושפע ממספר פרמטרים:

  1. הניסיון של המורה – במידה והמורה שלכם, הוא מקדם אתרים בכיר, בעל עסק לקידום אתרים, צריכה להיות לו סיבה טובה לתת לו מהידע, הניסיון, הטעויות וההצלחות שלו. על כן, ככל שלמורה שלכם יש יותר הצלחות, יותר שנות ניסיון ויותר לקוחות כך המחיר שהוא יבקש יהיה גבוה יותר.
  2. כמות השיעורים – האם אתם מעוניינים בשיעור אחד או בסדרת שיעורים. אם תבחרו לקחת מספר שעות שבועיות, מרבית המורים יהיו מוכנים לבוא לקראתכם גם במחיר

 

למה לקחת שיעור פרטי בקידום אתרים

  • אחד על אחד – הדרך המהירה ביותר ללמוד, היא בעזרת אדם מנוסה שיודע את מה שאתם מעוניינים ללמוד. בשיעור פרטי הלמידה מתבצעת אחד על אחד ולכן תוכלו להתקדם בקצב המתאים עבורכם. במידה ואתם קולטים מהר, הוא יוכל לרוץ איתכם על הנושאים ולהספיק יותר חומר, ומהצד השני, במידה ואתם זקוקים לחיזוק בנושא מסוים, תוכלו לבקש לחזור על החומר.
  • אין חכם כבעל ניסיון – בשיעור פרטי, אתם בוחרים את המורה. בחירת המורה היא בחירה מאוד משמעותית שתקבע את עתידכם וקצב הלימוד שלכם. מורה טוב שמצד אחד בעל ניסיון רב ומן הצד השני בעל יכולות הסבר ולימוד גבוהות, יאכל לעזור לכם לממש את הפוטנציאל שלכם ולאפשר לכם להתנסות במערכות SEO וכן להכיר את התאוריות והגישות הכי חשובות.
  • הזדמנות בשוק העבודה – במידה ובחרתם ללמוד ממקדם אתרים בעל ניסיון, והוכחתם את עצמכם כי אתם רציניים בתחום, מעוניינים להשקיע ומוכנים לעבוד. סיכוי טוב שהמורה שלכם יעזור לכם במציאת המשרה הראשונה שלכם בתחום ואולי אף יציע לכם עבודה בעצמו.

 

מה לומדים בשיעור פרטי בקידום אתרים

בשיעור פרטי בתחום הקידום האורגני, עוברים בכל שלבי הקידום. החל משלב התאוריה, וההבנה כיצד מנועי החיפוש עובדים. דרך הכרות מעמיקה עם מבנה אתר, כתיתב תכנים וניתוח בעיות ועד מחקר מילות מפתח, הזמנת מאמרים, תמחור עבודה ונהלי עבודה חשובים.

בנוסף אתם תלמדו להשתמש במערכות עבודה חשובות: וורדפרס, AHREFS, גוגל אנליטיקס, גוגל קונסול, זפו, UBBERSUGGEST ועוד.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל
מה זה CTR
מה זה CTR?

בשיווק דיגיטלי אנחנו מייחסים חשיבות גבוהה למונח CTR, שמשמעותו היא Click Through Rate, או בעברית שיעור הקלקות. שיווק דיגיטלי הוא

מסך
איפה לאחסן אתרים ושרתים?

אחסון של אתרים ושרתים הוא דבר הכרחי בכל מחשב, הוא בעצם תשתית בסיסית בשביל שיוכלו לגלוש באתר האינטרנט ולהשתמש בו